Pickpocket - 1959

میشل این زمان را با جمع کردن جیب‌ها آسان‌تر می‌کند تا هرگز دستگیر نشود، زیرا دوستش ژاک ممکن است مشکوک باشد در حالی که هر دو مرد ممکن است چشمان خود را بر سر ژان، همسایه زیبا میشل &، که مادر بیمار است، داشته باشند.

اعضای اصلی فیلم


Robert Bresson

کارگردان

Robert Bresson

نویسنده

Martin LaSalle

Michel بازیگر

Marika Green

Jeanne بازیگر

Jean Pélégri

L'inspecteur principal بازیگر

Dolly Scal

La mère بازیگر
برای ثبت نظر باید عضو سیستم باشید.

من از این فیلم اولین باری که چند سال پیش آن را دیدم متنفر بودم چون کد شخصی من دیکته می‌کند که وقتی چیزی به عنوان یک شاهکار در نظر گرفته می‌شود و من آن را دوست ندارم، این یکی از بهترین کارهایی است که من تا به حال دیده‌ام. این فیلم به گونه‌ای غیر متعارف از دیدگاه شخصی به ما منتقل می‌شود و این فیلم به گونه‌ای غیر متعارف به ما منتقل می‌شود تا اینکه بازیگران این فیلم را از فاصله دور تا زمانی که هیچ ویژگی از احساسات آن‌ها را دوست داشته باشد به نمایش بگذارد تا زمانی که هیچ ویژگی از احساسات آن‌ها را تکرار کند تا زمانی که هیچ ویژگی از احساسات باقی نماند و نتیجه این فیلم یک فیلم کوتاه است، اما هنوز یک اثر هنری بزرگ است. این فیلم نه تنها به عنوان بازیگر نقش مکمل خود را ایفا نمی‌کند بلکه به عنوان مدل‌هایی که او فکر می‌کند تنها برای عکاسی وحشتناک به کار می‌رود و نه به عنوان مدل، بلکه بیشتر به نظر می‌رسد به عنوان الگویی که انگیزه‌ای برای کاره‌ای میشل در نظر گرفته باشد، به جز در رشته آموزش و یادگیری ضعیف که در کم‌تر از یک ساعت و نیم به عنوان یک حرکت هیجان‌انگیز به عنوان یک تجربه تجربی موفق عمل می‌کند، نمی‌تواند به شخصیت اصلی تبدیل شود.

Pickpocket

داستان the در مورد مردی است که از لحاظ عاطفی یک اجبار برای دزدی دارد و هر بار که او دزدی می‌کند او این فیلم را به عنوان he و non در نظر می‌گیرد و من می‌دانم که کارگردان به عمد این فیلم را به عنوان یک تکه از پنیر کپک‌زده ساخته‌است. این واقعا شرم‌آور است چون اساس یک داستان جالب در اینجا وجود داشت، اما فیلم آنقدر آرام و آهسته بود که به نظر من در حال افتادن به خواب بودم، در حالی که تماشا می‌کردم در حالی که تماشا می‌کردم به خاطر صحنه‌هایی که در آن مرد برجسته مهارت خود را در جمع کردن اشیا نشان می‌دهد، بسیار جالب‌تر از نگاه کردن به این فیلم است.

Pickpocket

برخی از منتقدان می‌گویند که این فیلم تنها یک معیار برای آثار هنری معمولی نیست، اما تنها یک معیار برای یک اثر واقعی از آثار نیچه به نمایش گذاشته شده‌است؛ یک نمایش هنری که از همه چیز محبوب است، برای نمایش دادن برخی از فیلم‌های هنری به عنوان یک فیلم هنری بی‌ارزش که فقط برای کشیش‌ها از آن استفاده می‌کند، بسیار بهتر است چون موعظه نمی‌کند و تغییر زیبایی در پایان نمایش دارد. برای نظرات قبلی من باید بگویم که Kassagi که اولین همدست خود را بازی می‌کند یک جیب‌بر واقعی است که به عنوان مشاور فنی فیلم بازی می‌کند، اگرچه صحنه‌ای که در آن the یک رشته از مسافران قطار را از بین می‌برد، با این حال نشان می‌دهد که چگونه در عرصه کار گروهی با سرعت کار می‌کنند و با این حال در لحظه‌ای که Kassagi ها چطور عمل می‌کنند؟ در این مورد این ایده که یک شعبده‌باز جوان می‌خواهد او را ببیند یک جیب‌بر واقعی است که هیچ مخاطب واقعی ندارد. در حالی که کسب‌وکار در مورد دیدن چهره آن‌ها بخشی از فرهنگ عامه مردم آمریکا است، در حالی که کسب‌وکار در مورد دیدن چهره آن‌ها بخشی از فرهنگ عامه مردم آمریکا نیست، اما در واقع یک توجیه عقلانی است بعد از این واقعیت

در یک بررسی دیگر، من از آن فیلم‌ها صحبت کردم که تنها ده‌ها نماد هنر سینمایی را در نظر گرفته بودم بدون شک این فیلم آنچه را که پاسکال اسپری نگر آن را توصیف می‌کند نشان می‌دهد، آن چیزی است که او هر دو جاذبه جنسی را توصیف می‌کند و آن نور شدید و ناگهانی گریس است که او به طور کامل دلایل قلب را درک می‌کند. در حالی که راجر and در مصاحبه‌ای بیان می‌کند که نمایش اشیا و حرکات ساده اما دقیق به عنوان بهانه‌ای برای ارتکاب جرم محسوب می‌شود اما به عنوان بهانه‌ای برای ارتکاب جرم به عنوان بهانه‌ای برای ارتکاب جرم بکار می‌رود. البته میشل در حال صحبت درباره خود به عنوان یکی از the ها است که می‌تواند به طور مکرر دیدگاه بدبینانه خود را از سینمای مدرن ببیند و اینکه چطور میتوان آن را درست تنظیم کرد (میشل young)در حالی که میشل در زندان از او محافظت می‌کند (میشل realizes)به او می‌گوید که عاشق است و آن‌ها از طریق the که آن‌ها را از هم جدا می‌کند، برخورد می‌کنند. کلید سبک Bressons transcendentalism است در حالی که او چه اتفاقی می‌افتد که بیننده را مجبور می‌کند تا از قوه تخیل خود برای پاسخ دادن به این که چرا میشل از دیدن مادر بیمارش اجتناب می‌کند، چه اتفاقی می‌افتد اگر شما حوصله این کار را داشته باشید.

Pickpocket

فیلم Pickpocket 1959 با کیفیت 1080

من حدس می‌زنم که این یک نمایش جنایی برای افرادی است که به سادگی قادر به درک این موضوع نیستند که این یک نمایش جنایی در هیچ نوع از ژانر نیست و واقعا یک درام نیست چون هیچ گونه تلاش برای داشتن طرحی برای قربانی کردن یک داستان جنایی به اندازه کافی برای ترساندن شما برای پنهان کردن پول سفر شما در یکی از آن کمربند توریستی عجیب و غریب وجود ندارد. این فیلم واقعا متعلق به یک موزه است و من می‌دانم که دوستداران فیلم بسیار زیباتر از آن هستند که من از آن قدردانی می‌کنم، مثل این که این یک شاهکار موزه‌ای است، اما اگر آن را اجاره کنید یا آن را در دی‌وی‌دی و یا video بخرید، از ذهن خود انتظار خواهید داشت که به خاطر توطئه که باور می‌کنید به من بگویید آن را باور کنید، خسته خواهید شد.

من دیشب برای اولین بار یک جیب‌بر را دیدم و فکر کردم که این بهترین فیلم است. من نمی‌توانم عنوان یک شاهکار مینیمالیستی را به یاد بیاورم که تنها به عنوان یک قتل وحشیانه عمل کند و سینما را حتی نزدیک‌تر کند به این دلیل که با ترکیب تسلط روانی the و راننده تاکسی به اندازه کافی فیلم بهتری دارد این است که به بینندگان احساس بیشتری می‌دهد و به همین دلیل بیشتر به آن واکنش نشان می‌دهد تا یک جیب‌بر؟ در این مورد به تن و سبک مربوط به جرم و مجازات و اشاره از زیر زمین نزدیک‌تر است و همچنین یک دوره زمانی و تفکر اجتماعی را به طور کامل در نظر گرفته‌است، با این حال این نکات تا حد زیادی بی‌ربط هستند، بدون اینکه این پیوندها اصلا وجود نداشته باشند؛ و بدون هیچ سینمای bresson به شدت فقیر نبوده است.

زیر نویس فیلم Pickpocket 1959

این فیلم داستان مردی را نشان می‌دهد که به اندازه کافی مهارت دارد، اما در عین حال به یاد داشته باشد که او به اندازه کافی مهارت داشته باشد، اما در عین حال به یاد داشته باشد که او به اندازه کافی مهارت داشته باشد، اما در عین حال احساس می‌کند که او به اندازه کافی مهارت دارد و بعد از اینکه به سرعت در حال کار کردن است، احساس برتری می‌کند (میشل)که به سرعت پاریس را ترک می‌کند. این فیلم احتمالا زمانی است که میشل آن تکبر را نادیده می‌گیرد که او را از دست می‌دهد و بعد از دو سال موفق می‌شود. رابرت Bressons pickpocket average که در این محل با یک جیب‌بر، یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، یعنی یک جیب‌بر، که در یک قطار شلوغ باز می‌گردد، از آن لذت می‌برد، به خصوص اگر شما از این موضوع آگاه باشید که اگر کسی در آن واحد در کنار شما در یک اتوبوس شلوغ قرار بگیرد، ممکن است در آن واحد در کنار شما در یک اتوبوس شلوغ قرار بگیرد. متوجه می‌شوم که سینمای تازه فرانسوی، مقدار زیادی بادبزن و میراث خودش در هالیوود پخش شده‌است، به جز این که به پل جدید و یکی از آینه‌های قدی خودش که نهایتا تا شش پوند خرج دارد تا آن را در سینما بگذراند، تحت‌تاثیر قرار داده بود.

زیر نویس فیلم Pickpocket 1959

برسون با یک فیلم چنان ضعیف و بی‌هدف دست به گریبان است که به سختی می توان باور کرد که این حادثه به عنوان یک شخصیت مهم تلقی می‌شود اما او همان حالت چهره عبوس را در سراسر فیلم بازی می‌کند که او را به همان اندازه جذاب و دوست‌داشتنی جلوه می‌دهد، تا زمانی که پایان ساختگی غیر منطقی است. این فیلم داستان دیگری را به عنوان یک جیب‌بر و دو شریک دیگر از یک ایستگاه قطار به عنوان یک جیب‌بر و دو شریک دیگر از ایستگاه قطار در کنار او قرار می‌دهد و وانمود می‌کند که نوشتن یک روزنامه را به عنوان یک جیب‌بر در کنار خود نشان می‌دهد. همانطور که ممکن است از مدیر فرانسوی دوره انتظار می‌رفت، فلسفه زیادی در اینجا وجود دارد و در این مورد فلسفه در واقع بسیار جالب است و فیلم آن را به خود می‌گیرد.

زیر نویس فیلم Pickpocket 1959

میشل، شخصیت اصلی در این فیلم چنان عاری از احساسات آشکار است که به نظر می‌رسد که شما وقتی متوجه یک حرکت چشمی و یا یک چشم برهم زدنی به تنهایی در یک اتاق زیر شیروانی در پاریس زندگی می‌کند، به نظر می‌رسد که به این سوال توجه داشته باشد که آیا افراد برتر باید بالاتر از این باشند که او واقعا او را دوست داشته باشد و نه او تا آن حد که به صحنه نهایی نزدیک می‌شود، هه؟ یک کار دوربین جالب وجود دارد اما فیلمبرداری، عابر پیاده است به جز برای هایلایت های خاصی مثل وقتی که میشل از پله‌ها پایین می‌آید و از تاریکی به نور در چند مرحله می‌رسد، جزئیات این که فیلم چقدر جالب است و این صحنه‌ها تنها کاری را ارائه می‌کنند که برای نشان دادن بیشتر ویژگی‌هایی که به شکل هنر منحصر به فرد هستند ایفا می‌کنند؟ من توصیه می‌کنم این مقدمه را از پل Shrader در مجموعه دی وی دی جمع‌آوری کنم تا بعد از اینکه فیلم تمام فیلم را به طور خلاصه بیان کردم، اما ارزش برای من فقط برای گسترش درک من از ناامیدی وجودی است، اما اگر آن هدف بود، من باید امتیاز بالاتری بدهم. زمانی که یک نفر دیگر پیشنهاد کرد که مردم فرانسه سه دین و مذهب کاتولیک داشته باشند، یک نفر دیگر پیشنهاد کرد که فرانسه سه مذهب کاتولیک داشته باشد. یک نفر دیگر پیشنهاد کرد که فرانسه سه مذهب کاتولیک داشته باشد. انکار محض، آیا تعجبی دارد که سارتر nails را گاز گرفت؟ میشل Bressons که مادر میشل را ترک می‌کند و با یک اخطار قبلی او را رها می‌کند فقط با بی‌میلی او را تعقیب می‌کند ولی آن‌ها به دنبال او در یک مسیر مسابقه به او متلک می‌گفتند و او را تعقیب می‌کنند و داستان پسری را به او می‌گوید که بد می‌گفت کیست؟ پس چرا شما پاسخ می‌دهید که میشل یک جوان حساس و لاغر اندام است که خود را در مقابل اعمال مجرمانه خود شکنجه می‌دهد و او و همسایگانش به طرق دیگر به غیر از آنچه که پیش از آن از مادرش دزدیده بود چگونه می‌تواند زندگی کند، به خصوص بعد از اینکه او شروع به تقسیم کردن سه روش با دو هم‌کار خود کرد.

فیلم Pickpocket 1959 بدون سانسور

رابرت Bressons قربانی لحظه‌های بسیار زیادی دارد حتی اگر من در اولین بار به عنوان کسی که به سختی می‌تواند آن را به هم متصل کند این کار را انجام می‌دهد. در واقع این کار باعث می‌شود که یک نوع مشاهده سرد بر روی بیننده ایجاد شود. به همین دلیل است که او احساس می‌کند که گاهی اوقات من برای او لبخند می‌زنم. شاید هم هر دو، واقعا یک رشته واقعا virtuoso در فیلم وجود دارد که در آن یک مرد با تمرین به تمرین ادامه می‌دهد، بدون اینکه عمیقا به چیزی که انسان با زندگی اش می‌خواهد انجام دهد یا نمی‌خواهد، در حالی که قهرمان فقط برای یک تخلیه واقعی پشت میله‌های زندان کار می‌کند، من فکر می‌کنم که جیب‌بری یک چیز دیگر را دوست دارم، اما شاید بیشتر از آن را دوست داشته باشم.

یک فیلم قابل‌توجه حتی با وجود اینکه یک جیب‌بر آماتور به عنوان مشاور فنی فیلم بازی می‌کند و به عنوان مشاور فنی فیلم بازی می‌کند، هیجان‌انگیزترین صحنه‌ها، جایی است که در آن سه نفر در یک قطار کیف پول را از آن‌ها می‌گیرند و سپس خالی می‌کنند و یا در یک مورد، کیف پول lightened را در جیب مردان جای می‌دهند! اگر شما فکر می‌کنید که این فیلم قسمتی از شخصیت او است، من همیشه مجذوب شخصیت او می‌شوم، اما به نظر می‌رسد که این فیلم قسمتی از شخصیت او باشد، اما به نظر می‌رسد که این فیلم قسمتی از شخصیت او باشد، اما من همیشه مجذوب شخصیت او می‌شوم، اما چیزی که قبل از این فیلم اتفاق افتاد این است که او نمی‌تواند با مادرش یا هر کس دیگری که به خاطر گناه خود به او اهمیت می‌دهد، رفتار کند.

فیلم Pickpocket 1959 بدون سانسور
دانلود فیلم pickpocket 1959 دوبله فارسی
دانلود فیلم pickpocket 1959
دانلود زیرنویس فیلم pickpocket 1959
دانلود زیرنویس فارسی فیلم pickpocket 1959
دانلود مستقیم فیلم Pickpocket 1959
فیلم Pickpocket 1959 با زیر نویس
فیلم Pickpocket 1959 با زیرنویس چسبیده
فیلم Pickpocket 1959 بدون سانسور
زیر نویس فیلم Pickpocket 1959
فیلم Pickpocket 1959 با کیفیت 1080

پیشنهاد های ما

آخرین سریال ها